دانلود کتاب های عربی



شاگردان مكتب نبوت

نویسنده: name

زندگینامه ده تن از یاران باوفای پیامبر اکرم را بیان می‌کند. نویسنده در این اثر، با اشاره به مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر رسول خدا برای تربیت مسلمانان متعهد و راستین، زندگی پرافتخار ده تن از صحابه گرانقدر رسول مهربانی را مورد مداقه قرار داده و ضمن اشاره به فضایل اخلاقی و مناقب ایشان، الگوهایی نمونه از رفتار انسان کامل در اختیار مسلمانان قرار می‌دهد. این ده تن عبارتند از: سلمان فارسی، ابوموسی اشعری، ابوذر غفاری، خالد بن ولید، معاذ بن جبل، علی بن ابی طالب، سعد بن معاذ، عبدالله بن مسعود، بلال بن رباح و جعفر بن ابی طالب رضی الله عنهم اجمعین .

زندگینامه ده تن از یاران باوفای پیامبر اکرم را بیان می‌کند. نویسنده در این اثر، با اشاره به مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر رسول خدا برای تربیت مسلمانان متعهد و راستین، زندگی پرافتخار ده تن از صحابه گرانقدر رسول مهربانی را مورد مداقه قرار داده و ضمن اشاره به فضایل اخلاقی و مناقب ایشان، الگوهایی نمونه از رفتار انسان کامل در اختیار مسلمانان قرار می‌دهد. این ده تن عبارتند از: سلمان فارسی، ابوموسی اشعری، ابوذر غفاری، خالد بن ولید، معاذ بن جبل، علی بن ابی طالب، سعد بن معاذ، عبدالله بن مسعود، بلال بن رباح و جعفر بن ابی طالب رضی الله عنهم أجمعین .



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات