دانلود کتاب های عربی


جوانان سكولاریسم و بحران هويت

نویسنده: name

نویسنده در مورد این کتاب می فرماید: چکیده‌ی این نوشتار در شب 28 رمضان سال 1424 هجری قمری، در جلسه‌ای که به مناسبت ختم قرآن و تفسیر از سوی جمعی از جوانان متعهد و متدین مهاباد تشکیل گردیده بود، به صورت سخنرانی ایراد گردید. بعد از تهذیب و تنقیح، و اضافه‌ی تعلیقات و مباحثی، آن را در قالب و شکل رساله‌ی حاضر، در دو قسمت تنظیم کردم. قسمت اول تحت عنوان: جوانان و بحران هویت، و قسمت دوم تحت عنوان: نقش سکولاریسم در بحران‌آفرینی. به امید اینکه مورد استفاده‌ی عموم واقع شود و صاحبان قلم و اهل نظر مندرجات آن را منصفانه و محققانه مورد نقد و بررسی عالمانه قرار دهند و از این بابت نگارنده را رهین منت خویش گردانند.

نویسنده در مورد این کتاب می فرماید: چكيده‌ي اين نوشتار در شب 28 رمضان سال 1424 هجري قمري، در جلسه‌اي كه به مناسبت ختم قرآن و تفسير از سوي جمعي از جوانان متعهد و متدين مهاباد تشكيل گرديده بود، به صورت سخنراني ايراد گرديد. بعد از تهذيب و تنقيح، و اضافه‌ي تعليقات و مباحثي، آن را در قالب و شكل رساله‌ي حاضر، در دو قسمت تنظيم كردم. قسمت اول تحت عنوان: جوانان و بحران هويت، و قسمت دوم تحت عنوان: نقش سكولاريسم در بحران‌آفريني. به اميد اينكه مورد استفاده‌ي عموم واقع شود و صاحبان قلم و اهل نظر مندرجات آن را منصفانه و محققانه مورد نقد و بررسي عالمانه قرار دهند و از اين بابت نگارنده را رهين منت خويش گردانند.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات