دانلود کتاب های عربی


من بنده خدایم مجموعه کودک مسلمان

نویسنده: name

ایمان داشتن به وجود خداوند عز وجل. 2 ـ ایمان به صفت ربوبیت و یگانی خداوند، و اینکه تنها او خالق و روزی دهنده می‌ باشد، و تنها هم اوست که زنده کرده و می ‌میراند، و امور تمام هستی در دست اوست. 3 ـ ایمان داشتن به الوهیت خداوند، بدین معنا که عبادت ویژه و در انحصار خداوند است، و هیچ چیز و هیچ کس جز وی سزاوار و مستحق عبادت و پرستش نمی ‌باشد. 4 ـ ایمان داشتن به اسماء حسنی، و صفات خداوند متعال، به همان صورت که خداوند یکتا و فرستاده‌اش محمد -صلی الله علیه وسلم- بیان داشته‌اند، بدون آنکه در آنها تحریف یا تبدیلی شده باشد، یا صفتی را تعطیل کرده و یا به آن کیفیتی و یا چیزی را شبیه بگردانیم.

ايمان داشتن به وجود خداوند عز وجل. 2 ـ ايمان به صفت ربوبيت و يگاني خداوند، و اينكه تنها او خالق و روزي دهنده می‌ باشد، و تنها هم اوست كه زنده كرده و می ‌ميراند، و امور تمام هستي در دست اوست. 3 ـ ايمان داشتن به الوهيت خداوند، بدين معنا كه عبادت ويژه و در انحصار خداوند است، و هيچ چيز و هيچ كس جز وي سزاوار و مستحق عبادت و پرستش نمی ‌باشد. 4 ـ ايمان داشتن به اسماء حسني، و صفات خداوند متعال، به همان صورت كه خداوند يكتا و فرستاده‌اش محمد -صلي الله عليه وسلم- بيان داشته‌اند، بدون آنكه در آنها تحريف يا تبديلي شده باشد، يا صفتي را تعطيل كرده و يا به آن كيفيتي و يا چيزي را شبيه بگردانيم.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات